03 November 2008

02.11.08 - Pertunangan *Che Siti

pulang kerja kami sarapan di Tanglin Halt. makan Nasi Campur. dari rasa lauk-pauk ni banyak unsur masakan Jawa. itu menurut Zerro.


selesai makan kami pun pulang. aku perlu tidur.

selepas jam 3petang kami harus berangkat menuju rumah nenek. di perjalanan nenek pesan nak makan MOS Burger Fried Chicken. nenek aku ni standard taste bud dia memang tinggi. ahaks!




so aku dapatkan Lemon Mussels(18pieces) untuk diriku. memang sedap dicicah Cili Sos... yummylicious.

sementara... adik aku Ilias, nenek & Zerr makan MOS Burger Fried Chicken, MOS Burger Bun & MOS Burger Curry Croquette. suka? mereka suka!


lepas makan kami pun siap-siap untukberangkat ke majlis pertunangan Che Siti. siapa Che Siti? sebenarnya aku panggil nama dia Adik Idah, kawan-kawan dia panggil dia June. dari mana nama Che Siti? tanya Zerr... hehehe. (tapi memang nama asli dia ada Siti nya - dalam surat lahir)



dulang hantaran dari pihak Che Siti.

gambar kenangan Che Siti bersama Tom Diva dan ma bro, Ilias.

makanan yang di hidangkan memang malatops.. tapi yang paling syiok, Bubur Kacang Hijau penangan mak kepada Che Siti, Nek Ruby Rock... hehehe. Che Tom Diva menjamu selera ditemankan Zerro.

gambar untuk kenangan bersama Che Siti di hari pertunangan-nya

1 special pose Che Siti for me, tiba-tiba Cik Masrita enter frame... so candid.


ini hantaran yang dibalas pihak lelaki... keluarga si Raden lah.


inilah bapa Che Siti, Hussein Ismail. seorang penyanyi 60'an Pop Yeh-Yeh... suara dia masih maintain okay. salute lah Pak! hmm... kami sempat karaoke'an sebelum aku pulang, kalau tak kerja dah memang aku tidur di rumah Che Siti.

No comments: