27 October 2008

26.10.08 - Jalan-Jalan Cari Makan *Fay&Andy

sampai rumah jam 0205pagi. aku sempat bawa pulang Sambal Ikan Pari dan Cheesy Mushroom buah tangan dari acara BBQ tadi malam. aku berikan pada Zerr buat dia makan nanti.


aku rasa penat sangat. mandi dan terus tidur.

di tempat kerja relax aja tugas hari ini... sempat makan malam. terasa lapar kerana tak sarapan dan makan siang tadi. merasalah Mee Siam dan Ikan Kukus ala Cina.


Cik Ongy dan Andy check in balik ke hotel. hello!! nice to see you both again.

sempat juga aku singgah di bilik setelah sepupu aku, Adi dan Anis sampai. Zerr pun ada juga.



kami punya rencana untuk keluar jalan-jalan dan pergi makan seafood. katanya. later ya!
selesai kerja kami berangkat menuju ke Clarke Quay, berjalan kaki...



memang rasa seronok jalan ramai-ramai, dah lama tak buat aktiviti bersama keluarga. dah lama sangat...


dari Clarke Quay kami ke Boat Quay...

No comments: