10 October 2008

09.10.08 - Jumpa Jam Sarapan

sampai rumah nenek.. aku lapar menggila lagi.
buka peti ais and aku nampak Kuih Kasuwi. tak tunggu dan tak kasi salam aku makan 3keping. sedap betul! siapa yang buat agaknya?

habis makan. mandi and bobok.

aku bangun seawal 0630hrs bunyi alarm..

ada janji, makan sarapan dengan Zerr.
kami makan di Commonwealth Crescent Food Market. Zerr makan Lontong aku pesan Nasi Lemak di warung D'Johara. Zerr tak berapa suka Lontong tu, kata dia manis. manis? entahlah mungkin dia dah terbiasa makan pedas. (kalau tak ada Cili Padi tak sah sedapnya!...)



kami belanja sikit lebih kurang di pasar sebelum menuju pulang ke rumah Julie.

sampai di rumah aku selesaikan bacaan buku "Banci Kalap" sementara Zerr nonton VCD. ntah cerita hantu yang tak seram, judul "DeathBird' (or something like that title nya.) aku pun tak kuasa. selesai habis membaca, aku golek-golek kat tanah. eh.. aku golek-golek kat ruang tamu... hehehe

santai-santai tunggu waktu sebelum nak siap-siap ke tempat kerja.



No comments: