03 October 2008

01.10.08 - Jalan Hari Raya - *Havoc!*

PLU. welcome to your Hari Raya mothership.

aku ajak juga adik Eyas ke rumah Kak Amy. with warning, takut adik aku dapat culture shock. maklum dia tak pernah ke Europe. (macamlah aku ni pernah ke Europe.. ahaks)

makanan kat rumah Kak Amy. semua best-best belaka. sayang tak termakan semua oleh aku yang kekenyangan.




first picture, dengan tuan rumah, 'Diva' Amy- orang famous kau... terkenal dikalangan kerabat kami sebagai Amy Popeye.. memang kelas-kelas atas.. rumah Kak Amy interior dia memang 'malatops' tapi sayang ada yang pilih untuk bergambar di anak-anak tangga. aku sendiri tak tahu apa motif sebenar mika-mika itu..



Shahrul dan Nimesh dah sah-sah couple kan..

an evening with the Diva.. berebut-rebut nak bergambar dengan tuan rumah.



with my good friend Tom. Tom ni pun 'diva' of his own class..


foto ngan Tauke Kedai.. Sonia Rai itu nama dia kat MySpace.. kalau aku panggil dia Pah, for Sharifah.. perangai Pah ni kalah drag queen. hahaha tapi dia wanita tulen ya.. jangan salah paham you all.


Shaaban, LeeRoy, Alphian & Shahrul.


adik Eyas sempat bergambar ngan Nimesh..


it was the most happening place to be.. anually.
kalau datang awal-awal memang tak cukup tempat. antara sebab kita suka datang malam-malam sikit. nak join tahun depan?

No comments: