09 October 2008

08.10.08 - Boomarang Bistro & Bar

sampai rumah Julie..
terasa lapar sangat. nasib baik ada Mi Sup. apa lagi? bedal lah!

lepas tu aku rasa elok sangat.. dan malas-malaskan badan sebelum mandi and bobok.

aku bangun dah dekat pukul 1230hrs. hmm.. siap-siap untuk ke kerja. sarapan dulu. sarapan? brunch kot. Marble Cake dan secawan Kopi 3-in-1 Instan. ok juga lah tu.


di tempat kerja memang sibuk menggila. tak sempat makan tapi cukup minum air dan makan hati dengan ragam-ragam tetamu. nasib baik aku orangnya cukup (garam) sabar. sopi... sabar.

balik dari kerja aku decide balik rumah nenek. rindulah ngan nenek aku.

so aku sempat singgah di Boomarang, sebuah bistro & bar Australian yang baru dibuka dan di adakan "Grand Opening". restoran ini dibuka oleh bekas tetamu yang kami cukup kenali, Mr McGettigan dan keluarga. tahniah ya!

nak merasa Daging Buaya dan Kangaroo.. ?
singgah lah kemari - di sebelah tempat kerja aku aja..

Boomarang Bistro & Bar
60 Robertson Quay #01-15
The Quayside, Singapore 238252
Tel: +65 6738 1077
Opening hours: 0800am - 0300am (Daily)

No comments: