25 October 2008

24.10.08 - Jalan Raya Cik Tina

pagi ni. sampai di rumah aku ada mood nak buat breakfast buat Zerr, dah lama tak manjakan dia.. so aku masak kan Zerr, Nasi Goreng super pedas..


so hari ini memang dah plan nak jalan raya ke rumah Cik Tina. sampai juga aku dan Zerr.


sembang-sembang dan makan-makan 'lite-lite' sementara tunggu VIP kita to arrive.. lite-lite ker kalau dah makan Tahu Bakar dan Carrot Cake.


biasalah 'beragam' adik beradik. aku dan Ilias..


Cik Tina, tuan rumah yang sibuk selalu...


sampai juga akhirnya VIP kami.. nenek Salmah.

so tunggu time dah over, makan time... ada Sate, ada Murtabak. apa lagi? bedal lah..




aku dan sepupu ku yang cute, Ain...

gambar orang-orang "bujang"... opps!


aku rasa sangat beruntung tahun ni dapat beraya dengan Andy dan Cik Ongy...

No comments: