05 October 2008

04.10.08 - Ingin Tidur

balik kerja aku teringin nak makan di Long John Silver.singgah di Tiong Bahru Plaza.

aku pesan Cheese and Ham Sandwich. memang best giler makan breakfast di Long John Silver. suka aku, puas hati.



lepas makan aku decide nak balik rumah 'Bu Kost' Julie di Commonwealth. dah lama tak melepak kat sana.

lepas mandi aku siap untuk tidur. dan fikiran aku tak ada apa-apa lagi kecuali tidur. malas nak nonton TV macam selalu.

bangun-bangun terjaga. aku lapar. ada Nasi, Abon Daging, Sambal Manis & Serunding. jadilah alas perut katanya, tapi banyak juga aku makan.hehehe siap capai Prawn Roll lagi. memang best! malas dan ngantuk punya pukulan...


habis makan aku bergolek-golek nonton TV di dalam bilik Julie. Julie lagi keluar bekerja. entahlah memang hari malas aku agaknya. sempat juga curi-curi nonton TV, ada filem 'Dunia Baru the Movie' and 'Gubra' di TV. aku nonton selang seli... in between sempat tengok filem Hindi di saluran Vasantham. tak ada mood nak concentrate on one movie. sorry...

lepas tu aku set alarm and balik ke alam tidur. aku rasa tidur lebih baik. lagipun kerja malam.

No comments: