04 October 2008

03.10.08 - Beraya Di Golden Mile

hari ini sarapan McDonald's. walaupun Mc'D bukan dan tak pernah pilihan pertama aku. aku saja nak cuba-cuba Wasabi Filet O' Fish. ok-ok aja taste dia.. ada kick tapi tak power.. kalau tak kerana ingin cuba setiap menu baru dari McDonald's jangan harap aku beli apa-apa di Mc'D.. unless you want to treat me. thats mean you pay i lantak.. itu ok because i saved some money for Burger King or MOS (in skipping mode: lalalallalallalalalala)


lagi seronok di hayun mimpi tiba-tiba... terdengar suara..
suara-suara itu yang sering aku dengar di kolong flat setiap Isnin pagi ataupun yang sering telpon minta kuih. yes! gang nenek aku datang beraya di rumah. malas pula aku nak bangun.. hilai tawa mereka dan cerita-cerita panas (gosip) membuat aku rimas, tapi aku diamkan diri. berjaya juga aku lelapkan mata. selamat malam.

bangun sekejap, makan siang.
Mee Hoon Goreng sisa dari hidangan semalam, di hangat balik. sedap you!


nenek tak masak hari ini. rest day katanya.. oh really? so aku bongkar peti ais and self-serve apa-apa yang patut. ada Ayam Masak Kemangi, Ketupat dan Serunding Daging. syukur pada tuhan, masih ada rezeki. that was dinner.


aku malas nak malas-malaskan diri hari ini. so aku pergi jumpa Mr Sponsor yang maha pemalu. jalan raya ke Golden Mile katanya. tak kuasa nak berbaju melayu.

No comments: